عشق فراری

عشق فراری

وبلاگی مخصوص فراری
عشق فراری

عشق فراری

وبلاگی مخصوص فراری

فراری تمام شد. لطفا سوال نکنید!

تمامی 499 دستگاه لافراری ساخته شده، به فروش رسید و اگر شما حتی 2 میلیارد دلار داشته باشید، نمی توانید از این مدل تهیه کنید.

اولین تصادف لا فراری

اولین تصادف لا فراری


جای تاسف داره ولی واقعا اتفاق افتاده. در این سانحه یک دستگاه لافراری با یک کامیون برخورد داشته است.

Laferari FXXR by DMC

Laferari FXXR by DMC

این مدل، تیونینیگی از لافراری است که شرکت DMC آن را انجام داده است.



 

والپیپر فراری

والپیپر جدید فراری

دانلود کنید.

لافراری برای کریستیانو رونالدو

 لافراری برای کریستیانو رونالدو

باز هم خودروی دیگری از کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید خبر ساز شد. این بار شاهکار فراری به سمت پارکینگ گران قیمت این بازیکن حرکت می‌کند.


نسخه ویژه فراری 458 (ویدئو)

نسخه ویژه فراری 458 (ویدئو)

یک نسخه خاص دیگر از فراری 458، اما این بار کمی متفاوت‌ تر. فراری عکس‌هایی از نسخه ویژه فراری 458 خود منتشر کرده است و قرار است آن را در نمایشگاه IIA ماه آینده به نمایش بگذارد. خیلی‌ها انتظار داشتند این نسخه مونت کارلو نام بگیرد اما اسپچاله (Speciale) نام این خودرو است.

بگذارید بحث را یک راست از پیشرانه این خودرو آغاز کنیم، موتور 4.5 لیتری V8 اصلاح شده این خودرو(موتور فراری 458 ایتالیا) قادر است در دور موتور 9 هزار، 597 اسب بخار قدرت و در دور موتور 6 هزار 540 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این یعنی قوی‌ترین موتور V8 تنفس طبیعی! 133 اسب بخار برای هر لیتر حجم موتور.

این نسخه از 458 حدود 1290 کیلوگرم وزن دارد و تنها به 3 ثانیه احتیاج دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، این خودرو ظرف 9.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. فراری اسپچاله توانسته است در مدت 1 دقیقه و 23.5 ثانیه مسیر Fiorano را طی کند، یعنی 1.5 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد.

این خودرو از سبک طراحی پینین فارینا (Pininfarina) بهره می‌برد که بسیار جذاب و آیرودینامیکی است. به عنوان مثال فلپ های جلو و عقب با تنظیم اتوماتیک برای عبور کردن بهتر باد، روی این خودرو نصب شده‌اند. ضربه گیر های جدید عقب، رکاب‌های جانبی و جلو پنجره های مشبک از ویژگی‌های جدید این خودرو هستند. همچنین لوله اگزوز های دوگانه جایگزین لوله اگزوز های سه‌قلو نسخه استاندارد شده‌اند. فراری برای متفاوت کردن این نسخه، نقش‌های گرافیکی سفید و آبی تیره به این خودرو اضافه کرده است. شایان ذکر است، سیستم SSC هم برای ارائه قدرت بهتر، به این خودرو اضافه شده است.    


دانلود ویدئو

منبع: مجله پدال

Www.pedal.ir


جشن سی سالگی حضور فراری در هنگ کنگ

جشن سی سالگی حضور فراری در هنگ کنگ

»» جشن 30 سالگی فراری در هنگ کنگ

سه دهه حضور در بازار هنگ کنگ بهانه خوبی است تا سوپرکارهای فراری دور هم جمع شوند و این اتفاق بزرگ را جشن بگیرند.این جشن بزرگ در جزیره Lantau و در مجتمع نمایشگاهی Asia World Expo برگزار شد.

در این مراسم، فراری های قرمز، حلقه های بیرونی را تشکیل داده اما فراری های زرد و سفید فضای مرکزی سالن را پر کرده اند. البته اگر کمی بیشتر به این ویدئو دقت کنیم، می بینیم فراری های سفید درون ارکیده ای با پنج گلبرک ایستاده اند که به Bauhinia Blakeana معروف بوده و نماد هنگ کنگ است.

در این جشن که ریاست کمپانی یعنی آقای Luca di Montezemolo نیز حضور داشت، 600 دستگاه فراری در مدل های مختلف موجود بود؛ از دینو و 365GTC گرفته تا انزو، 599XX و FF و … . مهمان افتخاری این مراسم نیز 458Speciale بود که برای چندمین بار از آن رونمایی میشد. آنطور که گفته شده، بیش از 1700 نفر در هنگ کنگ هم اکنون یک فراری در پارکینگشان دارند.


منبع:www.pedal.ir