عشق فراری

عشق فراری

وبلاگی مخصوص فراری
عشق فراری

عشق فراری

وبلاگی مخصوص فراری

طرح هایی برای جانشینی فراری اف 12 برلینتا

»» طرح هایی برای جانشینی فراری اف 12 برلینتا

آیا جانشین فراری F12 برلینتا، یک خودروی اسپرت موتور جلو با سیستم هیبریدی خواهد بود؟ دژان هریستوف چندین پیش‌بینی و تفسیر را در مورد جانشین احتمالی فراری اف 12 برلینتا انجام داده است.

با لقب CascoRosso، این خودروی اسپرت دو سرنشینه از فراری 250 GTO الهام گرفته است و دارای یک طراحی ایرودینامیک با طراحی قسمت جلویی شیک بوده و یک اسکوپ نصب شده روی سقف و طراحی قسمت عقب مشابه بی ام و i8 دارد. کاسکو روسو همچنین دارای یک دیفیوزر بزرگ، چهار عدد لوله‌ی اگزوز و چراغ‌های مخفی دارای پوشش می‌باشد که داخل بدنه‌ی خودرو جمع می‌شود.


هریستوف همچنین پیش بینی می‌کند که این مدل یک خودروی اسپرت موتور جلو با سیستم هیبریدی خواهد بود که باتری‌های آن به منظور پخش وزن بهتر در قسمت عقب خودرو قرار خواهند گرفت. نظر شما در مورد این رندرها چیست و آیا این طراحی را برای نسل آینده برلینتا می پسندید؟




تصادف یک فراری دیگر

دنیای‌خودرو: هفته گذشته اخبار مربوط به تصادف یک دستگاه فراری کالیفرنیا بار دیگر برای چند ساعت در صدر اخبار خودرویی قرار گرفت. این تصادف این بار نه در موناکو یا آمریکا بلکه در کشور ترکیه رخ داد. این خودرو که متعلق به ارترن میلوسکی بازیکن اوکراینی یکی از تیم‌های ترکیه بود هنگام بازگشت از تمرین دچار حادثه شد. به گفته پلیس اگر چه انحراف خودروهای دیگر باعث بر هم خوردن کنترل راننده فراری شده است اما سرعت بالای او بوده که سرانجام خودرو را به سمت گاردریل و تصادف با آن سوق داده است. در این تصادف قسمت جلو خودرو به طور کامل نابود شده است و خساراتی نیز به عقب و بخش‌های دیگر خودرو وارد شد.


تصادف اولین برلینتا

دنیای‌خودرو:  در ادامه سریال تصادف فراری ها هفته گذشته نیز یک دستگاه خودرو فراری F12 برلینتا به صورتی که مشاهده می کنید دچار حادثه شد. این اولین تصادف از این مدل بوده است. نکته جالب اینکه خودرو به یکی از نمایندگی‌های فراری در هلند تعلق داشت و تصادف در جریان تست رانندگی خودرو رخ داد.


وقتی فراری تقویت می شود.

دنیای‌خودرو: چه کسی جرأت دارد دست روی اسب سرکش بگذارد؟ شاید این اقدام تنها از پس Racing One تیونر آلمانی بربیاید. شرکتی که با شجاعت تمام نسخه کاملاً مسابقه‌ای 458 چلنج را به یک کیت تقویتی مجهز کرد. این یعنی اکنون به جای 570 اسب‌بخار، درست 620 اسب‌بخار نیرو از قوای محرکه 4.5 لیتری هشت سیلندر Vشکل آن بیرون کشیده می‌شود. تیونر ریسینگ وان برای این خودرو از رینگ‌های 19 اینچی و ترمزهای برمبو بهره برده است.





به امید بهبودی مایکل شوماخر عزیز


انگیزه دادن به سبک فراری

دنیای خودرو: شرکت فراری قول داده اگر کیمی رایکونن یا آلونسو قهرمان این فصل فرمول یک شوند، به آن ها یک دستگاه لافراری هدیه خواهد داد.

اتفاق جالب هنگام ورود فراری به صحنه (ویدئو)

اتفاق جالب هنگام ورود فراری به صحنه (ویدئو)


اتفاق جالب هنگام ورود فراری به صحنه (ویدئو)

اتفاق جالب هنگام ورود فراری به صحنه (ویدئو)


فراری 458 در ایران (تهران - خیابان فرشته)

فراری 458 در ایران (تهران - خیابان فرشته)


این فراری همان فراری است که چند وقت پیش به قیمت 8.5 میلیارد تومان فروخته شد.


جهت دانلود این فیلم، روی تصویر زیر کلیک کنید.


تور مجازی کارخانه فراری








برای بازدید مجازی از کارخانه فراری روی این تصویر کلیک کنید و تمام مراحل را انجام دهید.